Frockcoat

Jimmy kommer ha frockcoat. Kommer bli kanon!! :D
Hade han bara haft vanlig kostym så hade det nog inte blivit så snyggt mot min klänning. Imed min klänning är stor! Skillnad om jag hade haft en mer enkel. Han ser mkt längre ut i frockcoat också :D Vi som trodde det var tvärtom. Konstigt hur ögat kan luras :)

Antingen har han vit/creme rock och då vit/creme väst eller svart rock med silver/grå väst. De vet jag inte förrän jag ser han den dagen :D Men jag hoppas han tar med silver väst. Ojoojoj ;)




Kommentarer
Postat av: Bröllopsbloggen

snyggt. ja valmöjligheterna är ju oändliga....

ja vet inte alls vad ja tänkt på richard... bara han inte har en sån "pingvin" suit

2009-06-08 @ 16:31:10
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0