Problemet med oss?

Ja, jag tror på fullast allvar jag och Jimmy har problem. Haha. Eller så ligger det en förbannelse över de förbaskade konvolutkuverten.

Första gången vi beställde hem så satt vi (läs jag.) klistrade på dem fel, så beställde nya som kom igår. För var ju inte alla jag hann göra fel som tur var :) Så sitter vi igår pyssla. Men tror ni inte jag sitter klistra fel då också? Alltså nått j*vla fel måste de ju vara på mig? Haha. Jimmy då som satt brevid. Jo han märkte nått ju efter 10 st. Så mest hans fel ;P

Men som sagt, någon j*vla förbannelse vilar det över dem, eller över oss. Allt vi tar oss an är det alltid något som strular eller inte funkar eller så haha. Men vi hade ju kul iaf .P

Men iaf bara ca 9 st kuvert till jag behöver beställa. Haha men vågar knappt beställa i mitt eget namn längre :P

Men de vi lyckas med är riktigt nice! :D Tur är väl det när man lägger ner mängder med pengar på att göra fel :P

Kommentarer
Postat av: Bröllopsbloggen

suck... ingen hit när det bara strular...



ps. la till dej på bloglovin nu hoppas vi kan följa varandra

2009-06-11 @ 20:16:44
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0