Presenter?

Jaa, mkt snack om att Bestman,tärna, toasmaster ska ha presenter. hmm. Vad ska man ge? Tärnan får ju sin klänning. Prismässigt så tycker jag det räcker :P Haha. Bestman har jag ingen aning om, många köper plunta med gravyr. Men en asiat som inte kan dricka känns bara en plunta som onödigt. :D Toastmaster har jag heller ingen aning om vad han ska få.  Kan de inte bara få vara glada de blev utvalda? haha. Iaf orkar jag inte tänka på det så då kan de kanske få något efter bröllopet som en surprise usch det är 5 veckor kvar nu. Jag längtar tills detta är över haha.

Kommentarer
Postat av: Ulle

Håller fullständigt med om att det räcker med klänning och att få den stora äran :-)

Mina systrar (som ju inte läser din blogg) kommer få ett litet silverarmband också med berlock i "vår" färg som symboliserar dagen, som ett minne... Kram!

2010-05-15 @ 09:08:17
Postat av: Köp en stjärna!

Söker du efter en verkligt originell present? Döp en stjärna och ge den till din älskade, din mor eller far. Paketet levereras gratis hem till dej i en elegant förpackning. Ett personligt certifikat, gratulationsbrev och en detaljrik stjärnkarta följer med. Köp en stjärna hos Online star register

2010-08-20 @ 18:21:24
URL: http://osr.org/sv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0