Vikande

Helgen har det vikts,klistrat och klippts askar till bröllopet! :) Festprogrammet är testat att skriva ut så nu kan jag få det på båda sidorna när man skriver ut :) Så det är klart, vi ska bara fixa lite lite lite till :) Sedan är det helklart. Även vigselprogrammet är ju klart. Jag har bestämt den sista låten så bara skicka det till vår präst så han kan "Godkänna" det och sedan bara att skriva ut.

Mamma har gjort klart mitt halsband till bröllopet. Så ska testa det till klänningen när jag hämtar den på tisdag. På torsdag kommer tärna och bestman hit för lite snack.

Vi har inte så mkt kvar nu, otroligt skönt är det ! :) Ebba ska ha skor, vi ska göra det ovanstående och beställa tårtan. Göra klart tipspromenaden och bestämma lite låtar till DJ, då det är bara 2 st gäster av 50 som har önskat låtar så är det en del vi måste fixa med själva också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0