Repeterat

Haha jaa idag var det övning i kyrkan som gällde :)

Guuuud!!! Vad det pirrade kunde knappt stå och skakade och magen snurrade mest runt. Haha fy vad nervös jag kommer att vara. :D

Imorgon är det mkt som ska göras på kort tid. Jimmy är i stan ca 14.30 så då ska vi hämta ut frock coat + smoking och min underkjol ska tas med hem. Vidare sedan till feststället där vi ska lämna festprogram + placeringsaskarna och toastmastern ska prata med servisen. Sedan antar jag han ska med hem till oss för mer prat? Men jag hinner inte så mkt då jag sedan ska vidare och få naglarna fixade ! :)

När jag sedan kommer hem efter det så ska vi ha lite klädprovning jag och J. Även ansiktsmask + brun utan sol (om det behövs) rakningar m.m så morgondagens eftermiddag/kväll känns som vi kommer behöva några extra timmar faktikst.

På fredag sedan så är det väl rätt okej ^^ "Bara" plocka brynen på förmiddagen + städa klart huset, packa alla väskor och sedan bär det av till mormor och morfar där vi ska grilla + träffa lite släkt och sedan lämnar vi Ebba hos mamma så hon sover där över natten.

senast kl 21 har jag tänkt vi åker hem blir nog lagom. vi kommer nog ha svårt somna ändå. Men bara man har kommit i säng och vilar så räknas det nog :P

Kommentarer
Postat av: Lizette

Läser detta på er bröllopsdag så tänkte bara säga grattis.. Hoppas att allt går som ni vill och att allt blir perfekt!

Kram

2010-06-05 @ 12:38:01
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0