12 dagar...

Idag har det gjorts lite i bröllopsplaneringen.

J har ringt fotografen,hotellet,prästen. Bara DJ,Svarta Örnshuset, floristen kvar :P

Jag var i stan och köpte min parfym jag ska ha på bröllopet, köpte skavsårplåster. När jag provade skorna idag så skavde det lite på vänstra fotens ovansida så lika bra ha ett plåster på från början så man slipper sätta på när det är försent. Ebba har visst fått otäcka skavsår ifrån sina sandaler hon ska ha den dagen. Så hennes hälar får väl plåstras med Hello kitty :)

Har även gjort vår utslagsfråga färdig, inhandlat godis som ska läggas i askarna och så. I morgon ska jag ut till mamma och göra klart de ca 26 st festprogram som är kvar och skriva ut ca 50 vigselprogram. Så får vi se om vi hinner börja på att fylla askarna och snöra ihop dem och snöra på namn.

Ska även skriva ut bord, som vi ska klistra på våran stora bordsplaceringsskylt för vår skrivare är kass :)

ev kommer tärnan ut på torsdag och provar sin klänning med sina skor och ska kika på halsband.

11 dagar kvar i morgon... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0