Naglarna + annat

Äntligen börjar det gå som jag vill med budget och annat :)
Som det ser ut nu ska jag nog ta fixa mina naglar av Louise
och låtar åt fransk manikyr, känns som det passar mest in på mig och ett bröllop. :)

Make up hittade jag ett ställe i stan som tog 525 :- så mailade frågade om det då ingick konsultation (STAVNING?)
för det stod inte. sedan hade det en vanlig dagsmake för 325:- det kanske räcker för tärnan?

Annars har jag tänkt om helt nu med allt :)
Håret görs hos min frisör make någon annanstans? Eller hår + make på samma ställe.
Sen kör jag och tärnan hem hit och klär oss här så hämtar limon oss och så åker vi bort till kyrkan. Blir inte dyrt med limon då heller då det typ tar 5 min köra dit haha ;) Ekonomi ekonomi :D

Så får man se om vi kan få checka in tidigare på hotellet så får Jimmy köra dit lämna vår väska om det inte går får någon utav gästerna det hedersuppdraget medan vi är på fotografering och de ändå ska ta sig till festlokalen.

Ska jag bara få tummen ur och börja boka saker också. Känns skönt att ha det gjort. Vem vet det kanske är några stycken som ska gifta sig just den dagen och letar upp samma som mig. Det får ju inte hända. :)

Kommentarer
Postat av: Bröllop 2010

tror vanlig "daglig" makeup duger gott och väl för tärnorna/tärnan för det är du som ska stå i centrum ;);)

2009-08-14 @ 07:18:57
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/tva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0