Provning av kläder lördagen 9 Maj 09

Vilken känsla alltså :D Fastande för två så de kommer bli svårt att välja.

Jimmy fick inte så bra bilder, hmm så får gå testa igen, men de känns ju lite fel stå där prova och så kommer man inte alls se ut så på själva dagen, då är man ju till fixad och allt :)

Men men :) Coolt var det iaf.

Skulle ringa på måndag se om de var beställningsklänningar eller om de bara fanns dem. I så fall måste jag bestämma mig fort så jag inte riskerar att någon annan köper någon av dem innan jag bestämt mig. Så får väl gå in nästa vecka igen eller något om de skulle vara så :)

Jimmy blev ju hur het som helst. :D Hehe.. Ska bli spännande se vad han väljer till slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0