Bröllopsklänningen.

Idag kände jag för att prova min klänning igen :) Har ju bara överdelen hemma, korsetten. Så jag tog på mig den och så fick sambon hjälpa mig spänna åt den (Ja, han har fått se klänningen men detta är ju ändå bara överdelen så vi får väl bara 50% lycka då ;) iaf så spände han åt, så sa jag "men kom igen nu, spänn hårdare" Han svarade då med att det inte gick. Så helt plötsligt är klänningen för jätte stor. Men ska komma in i mars sa de när jag köpte den så ska den ju ändå läggas upp och så men detta är ju mkt som ska ta bort ifrån ryggpartiet om man ska kunna spänna åt ordentligt.

Så efter den provningen har ju tankarna snurrat om sömmerskan kan göra något åt det utan att det blir en miljon summa och så det blir bra, men det borde de väl kunna köper man en klänning för så mkt pengar borde de väl se till så man kan använda den också :) Ska bli spännande testa kjolen sedan om överdelen är för stor hur är då kjolen. Men måste ändå ta hem den snart för skor ska inhandlas inom det närmaste veckorna så då måste jag ju prova skorna med kjolen, och det kommer bli spännande för kjolen har jag inte provat sedan jag köpte den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0