Tärnansdag + bridezilla varning

Idag tog jag och tärnan en sväng på stan frö att prova klänningar var inom första affären där provade hon knälånga klänningar och vi hittade en snygg som vi fick namnet på, sa att du knakse ska prova en hel lång också så vi får se hur det känns så vi bestämnde att vi tar det när vi kommer till nästa affär. Den affären jag köpt min brudklänning.

Vi kom dit så provade hon en klänning som var jätte fin på henne. Sedan provade hon en annan men njaa den satt ju inte lika bra så blev det tillbaka till den första och jaa det blev ju den :) Fast inte den färgen som länken visar utan Misty blue (haha) och skärpet är i svart. Vrål snygg kommer hon vara :P (bara det att modellen på bilden ser gravid ut och har rosetten fram inget som tärnan ska vara/ha :P)

Sedan så började vi prata lite om hur bestman ser ut, jag sa då att han hade valt en guldig väst, och hon i affären reagerade på att men det är ju inte i färgtemat, jag bara nää jag vet. Haha. Så nu har vi ändrat i hans bokningspapper så nu har han en väst i creme färg, flugan strök vi så nu ska vi hitta en plastrong i lite mörkare färg än vad tärnans klänning är i så matchar de varandra kanon! :D Så nu blev allt kul igen, för allt är som jag vill ha det ;) Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0