sägs det är 88 dagar till vi gifter oss!

Jaaa mindre än 3 månader är det nu. Galet..

Vigselringen är hemma nu. Det är också galet ;) Haha. Men gud vad alltså jag fattar inte riktigt det här. De känns inte på riktigt. Ringen känns ja det känns helt absurt så mkt pengar men jag fattar inte det är riktiga diamanter som sitter där på. Men den känslan kanske hinner komma ikapp mig :P

Hindersprövning och namnändringen ska snart skickas in. Ska bara hitta frimärken som jag vet vi ska ha hemma. :)

På söndag har vi sista OSA. 40 st har sagt ja. 13 har vi på NEJ listan. 80 bjudna, men mkt barn som inte kommer på festen som är inräknade i de 80 så de får ju ner antalet rätt mkt.

Så det känns som man mest går vänta på OSA dagen, för efter det kan man börja med så mkt mer ordentlig. Som festprogram,borsplacering och jaa så mkt mer känns mkt bättre hehe :D

Nästa vecka ska jag in och måtta klänningen, Ska bli helt underbart att få ha den på sig igen :D:D:D Längtar galet!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0