3 veckor idag.

Jaha då var vi på 3 veckors dagen! Galet!! :D

I morgon ska vi köpa skor till dottern. Så hon hinner gå in dem lite :) Vi har börjat gå in våra lite. Men behövs väl lite mer övning kanske, jag brukar ju aldrig gå i högklackat, även om jag inte har hög klack nu så måste jag ändå öva på lite hållning när man går, för att se perfekt ut ;)

Annars gör vi inte mkt, festprogrammen ska ju skriva ut och vikas även vigselprogrammen, prästen har inte hört av sig angående vigselprogrammet om det var bra eller inte så vi ska ringa honom i veckan för nästa lördag ska vi skriva ut allt (förhoppningsvis) och sätta ihop det hemma hos mamma.

Så mkt annat är det väl inte kvar tror jag. Vi ska kolla klänningen sista veckan så den inte blivit skrynklig är den det så får vi väl åka in till affären så de får ånga den lite :)

Köpa småplock att ha i våran askar ska också inhandlas. jaa nää det känns rätt lugnt än så länge :)

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Skönt att du är lugn :) Tre veckor, sen är du fru :) :)

2010-05-15 @ 19:21:27
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0