10 månader

Idag är det exakt 10 månader kvar tills vi gifter oss :)

Om en månad ska vi skicka ut våra inbjudningar, då får alla reda på det. Hur ballt är inte det? De ska bara veta vad vi planerat i hemlighet ;)

Men jag börjar bli helt galen på det här med smink hår påklädning.
Hade ju tänkt gå till frisören få håret fixat jag och tärnan tar oss till hotellet och där blir vi sminkade och klär på oss.
MEN, då ska hotellet ha en otrolig kostnad för ett extra dygn om man vill vara på den säkra sidan att få tillgång, och de vill man nog. Men så då känns det som att då kan vi lika gärna göra frisör och make på samma ställe men då kan jag inte ha min vanliga frisör då de inte har make där. SUCK!!!

Inget är lätt här i livet.

Men hur har ni andra tänkt/gjort med påklädseln? Har ingen lust betala extra för det på någon frisör salong för så svår är inte klänningen så inte min tärna kan snöra ihop den :)

Kommentarer
Postat av: L.

hallå hallå, jag tar 300:- för fransk med förlängning

350:- för glittertippar med förlängning

200:- för fransk, påbyggnad av egen nagel

250:- för glittertippar, påbyggnad av egen nagel.

Kram L.

2009-08-06 @ 01:49:45
URL: http://loiisans.blogg.se/
Postat av: Lizette

Vissa makeup ställen kan ju åka ut till olika frisörsalonger, antagligen mot en summa. Men det blir nog billigare att betala lite mer för makeupen än att betala hotellrummet ett extra dygn. bara ett tips att kolla upp.

2009-08-08 @ 19:45:03
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0