Hår + smink

Fick förfrågan av en makeup:ar ifrån GBG om jag var intresserad av att "anlita" henne för bröllopsdagen. Har ju knappt haft en tanke på detta innan så nu idag har jag varit runt lite för att se hur utbundet är här i stan.

Insåg väldigt fort att även här steg budgeten högt högt. Ändå har jag tagit i när jag gjort budgeten lagt till extra från vad hemsidorna har rekomenderat. Men men. Jag vill gärna att det är min frisör som gör mitt hår den dagen. Sedan har jag fått tips om en annan makeup:ar som ligger i samma prisklass men som bor här nere, svårt. Får vänta tills jag fått referenser på de båda :)

Imed att jag i princip aldrig sminkar mig känner jag att jag vill ha någon man verkligen litar på då jag inte alls känner för att ha massa smink. Vill ju känna igen mig själv :P



Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Hmm ja det här med smink vill inte jag lägga ut en förmögenhet på, måste hitta en lösning. Funderade på om man kan låta dom göra ens sminkning på make up store. Det kostar ju 500 kr att få en sminklektion och det vore ju lagom pris...

2009-08-04 @ 16:45:57
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0