Står lite still

Har inte hänt något alls i princip sedan sist haha. Men jag och tärnan har pratat lite om sminket och håret, vi kom fram till att vi gör allt på salongen så kör vi sedan hem och klär på oss här för att bli hämtade av en limo som kör oss till kyrkan. Det blir bra det :)

Fortfarande ca 2 st inbjudningar kvar att göra haha, så otroligt onödigt ha just 2 kvar men så blir det väl :) De måste iaf vara fixade i veckan som kommer för sedan åker vi på en veckas semester och när vi kommer hem ska vi skicka ut dem (PIRRIGT) Så då blir det officiellt :)

Så det som jag/vi borde/måste göra snarast är att ta boka frisör+make, hotellrummet,göra klart inbjudningarna, så är det färdigt helt enkelt. Bil till oss efter vigseln måste vi ta boka snart också. Skönt sprida ut kostnaderna om inte annat.

Kommentarer
Postat av: Bröllopsbloggen

God morgon, hoppas allt är bra?

sitter här och kör min morgon runda med bloggar.

hehe



har vaknat på toppenhumör och bara önskar dej en kanonhärlig tisdag



kram

2009-08-18 @ 10:07:25
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej!

Funderar också på det där med frisör, ska prata med en som ligger precis vid oss här om uppsättningar. Har ju två tärnor som ska fixas till ;) Men jag funderar på att köra påklädning hos frisören med, ifall att man skulle förstöra frisyren när man klär på sig ;)



Börjar kännas lite pirrigt nu tycker jag! bara ca 9 månader kvar ju!! ;) Ska börja lite smått med inköpen till inbjudningskorten nästa vecka tror jag, men utskicken blir nog inte förrän i februari..

//Jeanette

2009-08-18 @ 13:17:29
URL: http://julibrollop.wordpress.com
Postat av: Bröllopsbloggen

hej hej, hoppas allt är bra?



igår övade vi i kyrkan och nu har ja lagt upp låtarna som vi testa kika in och säg va du tycker



kram

2009-08-28 @ 07:49:30
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0