väska + skor

Googlade runt lite efter väskor och skor.

Mina skor behöver ju inte vara något speciellt egentligen då de inte kommer att synas. Sedan vill jag gärna ha med lite klack men jag är inte så bra på att gå i "klackaskor" haha men jag får väl öva :P

Väskan tycker jag det är lite värre med, känns som att den måste väl ändå matcha lite i färg? eller nyans är kanske rätt ord. en off-white väska kanske "syns" för mkt till min klänning som "bara" är vit. mkt tänka på :P

För en väska måste man väl ändå ha? lite små plock sådär.

Lite skor jag hittade här:


Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Jag tänkte att det borde ju kosta samma att bara bli sminkad som att få en lektion? Jag ska också in och fråga tänkte jag...

2009-08-04 @ 19:37:48
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0