Ingång i kyrkan

Har ni funderat något på det? Hur ni ska gå in alltså?
Men er fästman eller med sin pappa eller själva?

Jag vet inte alls hur vi ska göra. Gå in med pappa känns lite skumt, vi har ingen tjat relation så då känns det mer att man går in med honom för man ska.

Känns ju också lite egoistiskt glida in själv ;) Men det är ju en variant om vi inte vill gå in tillsammans, jag går ju inte direkt själv. Tärnan går väl bakom/framför? mig. Ebba kan springa in med mig också :)

Äsch de är så mkt man kan tänka på och planera. Ibland blir man lite snurrig. Känns som man kommer glömma en massa haha :D Men men huvudsaken är väl vi har det trevligt? Hmm nää sån är inte jag, alla måste vara perfekt. ALLT Förstår ni???!?!
 :P


Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

jag ska gå in med sven har jag bestämt. pappa har jag ingen sån relation till alls, känns bäst att komma in med den man ska gifta sig med :)



väntar på att dom ska ringa tillbaka från kastellet. den 5 juni var ju prel. bokat av nån annan, så dom skulle ringa upp dom och kolla hur de ville göra. kanske blir det samma datum...

2009-07-13 @ 13:33:32
URL: http://weddinginjune.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

ja 29 eller 22 maj blir det annars :) fan dom ringde inte tillbaka idag, hatar att vänta :(

2009-07-13 @ 17:44:51
URL: http://weddinginjune.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

vi ska gå in tillsammans har vi sagt....

tror de blir bäst så...



om du vill får du gärna hjälpa min tärna med lite tips...

finns inlägg om det i bloggen

hon hoppas på lite hjälp ifrån er alla



kram

2009-07-16 @ 14:44:46
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0