Infomationsbladen

Igår så hjälpte mamma mig med infobladen, så många fel man hittade när man verkligen satte sig ner
och läste vad man hade skrivit. Så det var tur det blev gjort :) Så skrev jag ut dem också.

Bara för Jimmy att skära ut dem sedan :D Kan han ta och göra i veckan ;)

Sedan är det ju det här med klistermärken till kuverten, blir galen. Ingen har ju silver hjärtan och de jag
hittar på nätet så verkar de vara som det är en liten karta med typ 10 klistermärken som kostar 50 kr.
Det känns en aning för dyrt tycker jag.

Så ska vi trycka klistermärken på CD-skivorna vi ska skicka ut också. Sist jag satt pillade med det så blev det ingen vidare med utskriften. Fatta inte varför det bara inte kan funka, man har rätt papper man har ett program för just detta men ändå funkar det inte utan blir helt snett? Tack för det BAJS CLAS OHLSSON.! ;P

Men men, solen skiner. Hoppas den gör det den 5 Juni 2010 också :)


Kommentarer
Postat av: annika

Klart solen skiner 5 juni 2010!

För det har jag bestämt haha

Hur många gäster ska ni ha?

Vi ska väl försöka hålla oss runt 50...men det är ju så svårt!

Man kommer på folk hela tiden som man bara måste ha där!

2009-06-22 @ 12:40:44
URL: http://annikasdagbok.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

Va är det för cd ni ska skicka ut?

nyfiken:-p

2009-06-23 @ 21:10:47
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

hoppas ni haft en toppenhelg



kram

2009-06-29 @ 10:43:02
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0