Ringförslag

Ja det här med ring, usch. De finns ju så många att välja på. Visst hade det varit ballt ha en riktigt riktigt stor sten på ringen, men är det användbart när man lever ett normalt liv? På vintern ska man vara tvungen ta av ringen då för att kunna ha vantar? Hmm, nä de får bli en hyfsat slät ring tror jag :) De kostar ju multum annars också. Jimmy får köpa en större senare ;)


Men två kandidater till ring har jag, vi har inte varit tittat på dem i butik ännu men hoppas de är lika fina där som på bild.




Denna gillar jag mest, då jag tycker de blir lite mer "gulligt" med hjärtan. Men vi får se vad man väljer till slut. De är ju låångt kvar innan man behöver tänka ordentligt på detta :)

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

den nedersta tycker jag är underbar, har sett den innan, men varifrån kommer den?

2009-05-24 @ 16:59:41
URL: http://weddinginjune.blogg.se/
Postat av: Tekla

Båda var verkligen jättefina. Men det finns som sagt måååånga att välja mellan :)

2009-05-24 @ 22:33:42
URL: http://tekla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0