Skor + blommor

Nu har jag beställt skor. :) Bara hoppas på att de passar så jag slipper skicka de tillbaka för att byta storlek, men med min tur i livet så passar de antagligen inte ;) Annars har vi som mål att försöka ha så mkt köpt som mäjligt innan detta året är slut, får se hur vi lyckas med det. Känns annars som att budgeten inte alls kommer gå ihop så ja haha. men så är det väl för alla? :P Det löser sig ju alltid så :)
Inte på tisdag men nästa tisdag så ska vi till floristen, ska bli intressant se va priserna ligger på, jag tycker jag har räknat rätt högt i vår budget men tänk så har jag inte det?! Usch isåfall. Hoppas iaf att det är billigare än vad jag trott :)  Måste iaf framkalla bild på klänningen så de kan se. Har en dålig mobilbild så bara hoppas att den blir bra när jag framkallar :)


Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Åh tur att jag har ditt bröllop att följa nu när jag inte har nått eget att planera just nu :) :) Ska ringa imorgon och kolla om jag får boka om datumen till 2011 redan nu så har man det fixat :)

2009-11-01 @ 20:00:58
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0