I ÅR är det vi gifter oss.

Bara det känns ju helgalet! :)
Nu är det verkligen inte långt kvar, 5 månader och det kommer ju i princip bara flyga iväg den tiden. Vi har haft en liten(Läs stor) bröllopsdvala men vi får nog ta ett litet ryck nu så det börjar hända något.
Börjar kännas lite som jag vet inte vad jag ska göra jag börjar bli lite lite små nervös inför typ "små" saker som sätta ihop festhäftet. Usch. Prestationsångest. Allt jag gör måste bli perfekt annars så blir jag sur. Haha. Den egenskapen går bra ihop med att jag inte har något tålamod ;)

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

Det är snart ju :D Tiden går så sjukt fort!

2010-01-03 @ 11:31:11
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0