32 dagar kvar!

Vadå nedräkning :D

I helgen satt vi klistrade och klippte askar igen. Snart är det klart! :) Även festprogrammen började jag skriva ut, tror jag fick ut 15 st kanske. Alltid en början :)
Vigselprogrammet har jag mailat till vår präst då han vill kolla det innan vi skriver ut det. Kanon bra tycker jag, för man är ju inte sådär jätte haaj på psalmerna, bara hoppas att man har hittat rätt texter över nätet :P

J ring har vi lämnat in för gravyr och polering. Han har gjort en yttre gravyr där det står EMMA, så blir hans ring också lite uppiffad inför vigseln! :)

Igår var jag hos frisören på konsultation. Frisyren blir med lite lockar och luggen bakåt. Inget stramt utan lite mer rockigt/häftigt så det passar klänningen :) Men jag ska bestämma mig till 31 maj om jag vill ha med tiara eller inte. Svårt svårt. Make up:en kommer gå åt lite guld/gröna hållet. Blev mkt varma färger i mitt ansikte så de blir nog kanon! Även ett läppstift har jag inhandlat! HAha. Livets första :P

Snart ska vi börja klippa, klistra med bordsplaceringen också. Vi har blivit informerade om att ett par är nyförlovade så där får vi ta flytta om lite. Vi har ett par som varit tillsammans så länge så de räknas inte som nyförlovade tycker jag :P Men det kanske är fel? 6 år har de varit tillsammans, förlovade i ca 1. Vad säger ni? Sitta ihop eller inte?

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja

Haha är du som mej? Inga läppstift här heller...

2010-05-04 @ 18:13:13
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0