Möhippa 28 maj 2010

Jaa vilken dag! :) Runt 14.30 ringde det på dörren, jag öppnade och där stod ett gäng med lakan över sig. HAha. De var helt tysta och gav mig en påse med en lapp, jag sa något dumt som det känns man gör när alla är tysta sedan läste jag igenom lappen fort fort och insåg att de skulle inte med in utan de skulle vänta ute i trädgården, då stängde jag igen dörren och slet upp kassen.

Där fanns det en cider + påse med kläder och en lista med saker jag skulle packa. så jag började först med att klä och och dricka cidern sedan gällde det att packa allt. Fick med nästan allt :) Stringtrosor och badboll äger vi nog inget haha.

Så kom jag ut och då satt de i en ring ute i trädgården och där åt vi mat och hade en "present-lek" de hade köpt varsin present och jag skulle koppla samman saken med personen och komma på själva kopplingen, tyckte själv jag var rätt bra faktiskt :)

Minklädsel var förresten ett par vita leggings + svart t-shirt + en svartbadräkt ovanpå. ett par svarta ben värmare och massa armband + pannpand = 80 tals kläder då jag är född 86 :)

Sedan åkte vi iväg, jag med ögonbindel och vi kom till Arosfortet. Där blev vi 2 lag och höll på göra massa celler i 2 timmar. När det var 20 min kvar skadade jag mig rätt brutalt haha. Men jag gav inte upp vi klarade den cellen iaf. Men hur jag nu ser ut är ju en annan sak. Blå och skrapsår kan väl sammanfatta min kropp just nu.

Sedan gjorde vi oss i ordning, liten snabbdusch och på med mina egna "partykläder" och så for vi sedan in till stan där jag fick lite uppdrag. Hade fått en anteckningsbok sedan innan där jag skulle fråga folk om äktenskapsråd. Så de fick jag sätta igång med på stan, fick väl en del :)

sedan kom vi till restaurangen och åt mkt gott :)

vidare hem till Nathalie där det bjöds på mega god klasskaka med hallon!! Där fick jag ballonger med namn på ex som jag skulle berätta om och spränga :D gött haha.

Sedan blev det avmålning av Jimmys nedre regioner. Jag som är nöjd om jag gör en streckgubbe med ett runt huvud är ändå rätt stolt haha.

Sedan blev det Jag-Har-Aldrig leken och de första frågorna var gjorda så det var bara jag som drack och det var ju tur då det var frågor som jag har aldrig haft sex med Jimmy. :P

Där satt vi sedan resten av kvällen jag fick välja och jag valde vi skulle stanna kvar då jag inte kände mig så där topp på att gå ut på stan med mina krämpor. Trevligare sitta där också och kunna prata än att gå på krogen och alla splittras och ingen hör något alls. Tycker iaf jag och de var min kväll :D Jag är nöjd och det tror jag är huvudsaken:)

Jag väntar med lite spänning på bilder. Någon måste blivit bra tror jag. :)

Tack igen tjejer!! Fan vad bra ni gjorde det! :)


Hittade en bild hos malin :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0